torsdag den 3. september 2015

My name is Campbøll

Anmeldt af Karsten Falkbøll


Og jeg er En CampbellHollic...

Det Hele startede med, at jeg så 'Evil Dead' - Jeg tror nok jeg fik lejet den i en lille snask af en VHS-udlejer der hed 'Evergreen' på Vesterbrogade.
Det var sådan en underlig lille Gesheft.. - man "købte" filmene, og dagen efter "byttede" man dem igen. På den måde kunne ejeren af butiken levere titler du ikke kunne finde i din lokale shop.. Det skal her til siges, at på det tidspunkt boede jeg ved Præstø-fjord, så hvis man er lidt stedkendt - vil man kunne regne ud, at med tog - var det noget, af en dagsrejse.. Bare for at få adgang til nogle af de film der interesserede en mest!.


- Nå, men 'Evil Dead' kom på den top-loadede Telfunken - købt igennem den Blå avis.. Sam Ramie's svendestykke, rullede ind over skærmen, og siden den dag - har Karsten ikke været Helt' den samme. Skulle man' så sidde og tænke - ham der Falkbøll.. Er han nu den' Fan af 'Evil Dead', som han påstår? - jeg har en fætter der går rigtig meget op i horrorfilm MØMØMÅMÅMUMU!...... Her til, må jeg så lige Trutte i mit eget horn et halvt øjeblik... Er du i tvivl? - så tjek lige billedet på min Camp-Horror report ...'100% NATUREL FANBOY' - All the way!.. Jeg Ejer det PIS.(ka du fat det! ;)



NÅ! men, Her' spiller Bruce Campbell jo så "sig selv" - En afdanket B-Films skuespiller (lidt lige som i virkeligheden, minus det afdankede).
En lille by bliver hærget, af en Samurai ligende monster skikkelse, og byens number one! Bruce Campbell-fan, syntes det ville være en god ide, at få fat i Ash fra 'Evil Dead'.. for skulle der være nogen der kunne klare sådan en krabat?.. ja hvem bedre end selveste Bruce C.?


 - Og det Er så her' vores lille ven tager fejl... temmelig Meget!
- Eller gør han?.

'My Name is Bruce' Er helt sikkert En titel der skal stå ved siden, af din 'Evil Dead' samling. Det er nummer to, af de film Bruce C. selv! har skruet sammen. Mest af alt, Er det en komdie, og der er ikke langt i mellem de gode grin.

Helt sikkert en fordel, at være fan af 'Evil Dead' - især hvis man skal være med på kultsiden, af stykket.


jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig, at der er nogen vej uden om Denne her fødte! "Mini klassiker" af en gave til alle der bare IKKE kan få nok!, af 'Evil Dead'.
- jeg ved, at Falkbøll er glad... Rigtig Glad! - Lortet er Sku Ganske simpelthen Bare, S-Mart!.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar